loading...
بزرگترین پاتوق پارسی زبانان
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
محض یاد آوری 0 35 stareh75
شعر عاشقانه 0 33 stareh75
شعر دعا گونه 0 132 stareh75
طرز پخت کوکوی عدس 0 36 stareh75
هدایت از دیدگاه مطهری 1 44 stareh75
تصاویر فقیهه سلطانی 0 626 admin
مدل لباس اسپرت دخترانه 0 538 admin
مدل های جدید کیف دانشجویی دخترانه و زنانه 2013 0 486 admin
مدل لباس های جدید مردانه مخصوص پاییز 0 526 admin
جدیدترین دکوراسیون اتاق خواب 0 475 admin
ناپدید شدن مرموز نوعروس جوان*عکس 0 591 admin
متن شعر های آلبوم پرچم سفید 0 443 admin
آخرین رقابت پپ و ژوزه / اسامی 10 مربی برتر سال اعلام شد 0 470 admin
اس ام اس عاشقانه 0 552 admin
اس ام اس جملات کوروش کبیر 0 449 admin
مدل پلیور و سویشرت مردانه 2013 0 565 admin
مدل جواهرات قیمتی 0 309 admin
دکوراسیون اتاق خواب نوجوانان 0 281 admin
فقط محض خنده 0 427 admin
اتل متل توتوله این پسره سوسوله (شعر طنز) 0 315 admin
حرکات دخترا در مواقع مختلف 0 329 admin
مراسم عقد و مهریه دختران اینترنتی 0 333 admin
روش‌های تضمینی ترکاندن حباب در بازار سکه! 0 300 admin
پیشنهاداتی برای عدم ترشیدگی دختران 0 307 admin
مدل کفش مجلسی 0 328 admin
مدل بلوز زنانه 0 391 admin
مدلهایی جدید از بلوز دخترانه 0 449 admin
اس ام اس دلتنگی 0 328 admin
4 ترفند در بازی «جنگ‏های صلیبی» 0 462 admin
راه‌های برطرف شدن خواب در The Sims 3 0 342 admin
Admin بازدید : 152 شنبه 15 مهر 1391 نظرات (0)

فروردين:امروز بي حوصله هستيد و براي انجام كارها بايد بيش از هميشه تلاش كنيد. با اراده اي كه داريد در همه كارها موفق مي شويد.

اردیبهشت:دیگران بسیار خلاق بخشنده و احساساتی هستند اما در عین حال گیج و فراموشکار هستند.اگر با کسی قرار مهمی دارید بررسی کنید تا او فراموش نکرده باشد و زمانش را دوباره هماهنگ کنید.بعد از انجام این کارها می توانید انتظار لحظات رمانتیکی را داشته باشید.

خرداد:كارهاي خلاقيت و مسائل رمانتيك درحال حاضر زياد وجود دارند، اما تا زماني كه يك مشكل طولاني مدت خانوادگي به طور كامل حل نشود و همه راضي نشوند شما آرامش نمي گيريد. احتمال دارد در مورد يك رابطه جالب تغييراتي صورت بگيرد البته اگر مجرد هستيد، افراد جديد وارد زندگي تان مي شوند

تیر:امروز باید سریع تر فکر کنید. دوست ندارید به یک دوست دروغ بگویید و حقیقت نیز مهم است. در چنین موقعیتی بودن انصاف نیست، سعی کنید از سیاست خودتان استفاده کنید و گفتن آن حقیقت را به تاخیر اندازید

مرداد:زماني خطرناك براي پول شماست. چرا كه شما براي خريد ناگهاني مايليد بيرون برويد. اگر نمي توانيد جلوي خود را بگيريد و هر آن چه كه مي بينيد نخريد،‌ بهتر است از كس ديگري خواهش كنيد كه خريد شما را انجام دهد و يا پولتان را همراهتان نبريد و در خانه بگذاريد، ممكن است به طريقي امروز شگفت زده شويد، زماني كه شريك زندگي تان كاري را انجام مي دهد، كه شما انتظار آن را نداريد.

شهریور:در روابط با همسرتان مستقل هستید.اگر قراری داشته باشید و کسی آن را به هم بزند،ناراحت می شوید.بعضی افراد رفتار جالبی ندارند اما آنها را جدی نمی گیرید.

مهر:انگار امروز دوباره پاهای شما به زمین می رسد و ناگهان دوباره واقع گراتر از دیروز می شوید.این عالی است برای این که به انجام کارهای مهمی که در راس لیست شماست بپردازید چرا که عالی است این کارها را تمام کرده و از سر راه بردارید.تنها مشکل دیدگاه شخصی است که دارای اختیار و قدرت است.او بسیار دیکتاتوروار و ریاست مابانه عمل می کند و شما این امر را دوست ندارید.

آبان:می توانید انتظار یک فرصت مالی یا کاری را داشته باشید.قبل از این که تصمیم بگیرید به خوبی فکرکنید و اگر عجله کنید خودتان را به خطر می اندازید.به مسائل و موارد کوچک توجه کنید،البته اگر می خواهید از همه چیز با خبر باشید.

آذر:امروز ستاره ها بنفع شما نيستند .فايده اي ندارد كه با آنچه كه شما را آزارمي دهد بخواهيد بجنگيد چون امروز آسان تر است كه مشكلات ديگران را حل كنيد تا اين كه به مشكل خود رسيدگي كنيد. شما به وضوح مي دانيد كه شريكتان قدم بعديش چيست ولي از همان منطق در مورد خودتان نمي توانيد استفاده نمائيد. حتماً به ديگران كمك كنيد ولي از آن بعنوان بهانه اي براي زير برف كردن سر خود استفاده نكنيد.

دی:شما يكي از فعال ترين افراد هستيد و آن قدر درگير برنامه هايتان مي شويد كه خوردن را فراموش مي كنيد. البته، خودتان حتماً مي دانيد كه اگر سلامت نباشيد، نمي توانيد به خوبي كار كنيد. سعي كنيد بين خانه و كارهايتان تناسب برقرار كنيد و اگرنه كساني را كه به آن ها نياز داريد از دست مي دهيد.

بهمن:امروز روزی است که ناراحتی های کوچک می تواند به انفجار و مشاجره های بزرگ تبدیل شوند و شما هستید که باید تصمیم بگیرید شخصی را که دوست دارید آرام کنید یا اوضاع را وخیم تر کنید.شاید به این  نتیجه برسید که زندگی کوتاه است و جالب نیست که خوش اخلاق نباشید. فکر نمی کنم کسی با این موضوع مخالف باشد.

اسفند:وقتی که راهنمایی را جستجو می کنید و موقعی که مستقیم سازی را که بسیاری نمی توانند انجام دهند خیلی مهم است. اما در هفته های اخیر به نظر می رسید که در  این شعبده بازی نگهداری بشقاب های لرزان را مهار کرده اید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 720
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 127
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 305
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 571
  • باردید دیروز : 104
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 1,029
  • بازدید ماه : 1,029
  • بازدید سال : 23,463
  • بازدید کلی : 175,247