loading...
بزرگترین پاتوق پارسی زبانان
آخرین ارسال های انجمن
عنوان پاسخ بازدید توسط
محض یاد آوری 0 35 stareh75
شعر عاشقانه 0 33 stareh75
شعر دعا گونه 0 132 stareh75
طرز پخت کوکوی عدس 0 36 stareh75
هدایت از دیدگاه مطهری 1 44 stareh75
تصاویر فقیهه سلطانی 0 626 admin
مدل لباس اسپرت دخترانه 0 538 admin
مدل های جدید کیف دانشجویی دخترانه و زنانه 2013 0 486 admin
مدل لباس های جدید مردانه مخصوص پاییز 0 526 admin
جدیدترین دکوراسیون اتاق خواب 0 475 admin
ناپدید شدن مرموز نوعروس جوان*عکس 0 591 admin
متن شعر های آلبوم پرچم سفید 0 443 admin
آخرین رقابت پپ و ژوزه / اسامی 10 مربی برتر سال اعلام شد 0 470 admin
اس ام اس عاشقانه 0 552 admin
اس ام اس جملات کوروش کبیر 0 449 admin
مدل پلیور و سویشرت مردانه 2013 0 565 admin
مدل جواهرات قیمتی 0 309 admin
دکوراسیون اتاق خواب نوجوانان 0 281 admin
فقط محض خنده 0 427 admin
اتل متل توتوله این پسره سوسوله (شعر طنز) 0 315 admin
حرکات دخترا در مواقع مختلف 0 329 admin
مراسم عقد و مهریه دختران اینترنتی 0 333 admin
روش‌های تضمینی ترکاندن حباب در بازار سکه! 0 300 admin
پیشنهاداتی برای عدم ترشیدگی دختران 0 307 admin
مدل کفش مجلسی 0 328 admin
مدل بلوز زنانه 0 391 admin
مدلهایی جدید از بلوز دخترانه 0 449 admin
اس ام اس دلتنگی 0 328 admin
4 ترفند در بازی «جنگ‏های صلیبی» 0 462 admin
راه‌های برطرف شدن خواب در The Sims 3 0 342 admin
Admin بازدید : 289 جمعه 24 شهریور 1391 نظرات (0)

فروردین:امروز روحیات شما ترکیبی از اشتیاق، شجاعت، بلندپروازی و خویشتن داری خواهد بود و از طریق کار دقیق و خستگی ناپذیر به سوی هدف خود حرکت می کنید.

پیش بینی روابط شما: حمایت دیگران را به خصوص کسانی که از شما بزرگ تر هستند یا در موقعیت بالاتری قرار دارند دریافت می کنید و این حمایت کارها را برای شما آسان تر می کند.

پیش بینی شغل شما: شما در زمینه های مدیریتی و اجرایی از استعداد بالایی برخوردارید اما از آنجایی که چنین مسئولیت هایی ذاتا استرس زا هستند در حال حاضر برای شما مناسب به نظر نمی رسند.

 

اردبیهشت:امروز بعضی توقعات شما برآورده نمی شوند. به نظر می رسد مانعی کوچک بر سر راه زندگیتان به وجود آمده باشد. نگران نباشید چون این تاخیر در واقع یکی از مراحل رسیدن به هدف است.

پیش بینی روابط شما: سعی کنید بیش از پیش مراقب حرف های خود باشید. بعضی از اطرافیانتان زودتر از آنچه که فکرش را می کنید عصبانی می شوند و با شما وارد بحث و جدل می شوند.

پیش بینی شغل شما: برخلاف آنچه در نگاه اول به نظر می رسد، موفقیت های قابل توجهی در حال شکل گیری هستند. به شرط آنکه شکست های جزئی به انگیزه شما آسیب نرسانند.

 

خرداد:چیزی که به تازگی فکر شما را بیش از هر چیز دیگر مشغول کرده است مسائل مالی است. وقت آن رسیده که افکار خود را که در واقع بازتاب تجارب شخصیتان هستند به مرحله عمل برسانید.

پیش بینی روابط شما: کسی که قبلا در زندگی شما حضور داشته و به او علاقمند بوده اید، می خواهد دوباره او را بپذیرید. علیرغم آنکه شاید شما نیز به این کار بی میل نباشید، ممکن است واقعیت آنقدرها که فکر می کنید شیرین نباشد.

پیش بینی شغل شما: یکی از اطرافیان پیشنهاداتی را ارائه می کند که به نظر غیرمنطقی و خطرناک می رسند. اما وقتی با دقت بیشتری آنها را بررسی کنید، خواهید دید که ارزش امتحان کردن را دارند.

 

تیر:امروز به این نتیجه می رسید که دیگر نمی توانید چزی را تحمل کنید. مثل این است که از یک خواب عمیق برخاسته اید و به نتایج تازه ای رسیده اید.

پیش بینی روابط شما: رفتار شما نسبت به بعضی افراد تغییر خواهد کرد و البته شما برای این کار دلایل خاص خود را دارید. توصیه می شود عجولانه قضاوت نکنید و به دیگان فرصتی بدهید تا خود را ثابت کنند.

پیش بینی شغل شما: در محل کار شما کسی هست که هنوز رفتار حرفه ای را نیاموخته و به نظر می رسد که همیشه سعی دارد مسئولیت خود را به گردن دیگران بیندازد. اما شما کسی نیستید که چنین رفتاری را بپذیرید.

 

مرداد:این هفته کنترل بیشتری بر مخارج خود خواهید داشت و شاید بتوانید جبران بعضی ولخرجی های هفته های قبل را بکنید.

پیش بینی روابط شما: در ارتباط خود با دیگران آنقدر قاطع و شفاف هستید که جای حرف و سخنی نمی ماند. ولی نباید تصور کنید که سکوت دیگران همیشه نشانه رضایت آنها است.

پیش بینی شغل شما: بهتر است درآمد خود را بررسی کنید و از خود بپرسید که پولتان چگونه خرج می شود، بدین ترتیب خواهید توانست با تسلط بیشتری در مورد مسائل مالی تصمیم بگیرید و استرس کمتری را تحمل کنید.

 

شهریور:اتفاقاتی خواهد افتاد که از کنترل شما خارجند. برنامه هایتان را بعضی چیزهای پیش بینی نشده به هم خواهندریخت و برای مدتی گیج و سردرگم خواهید بود.

پیش بینی روابط شما: به خوبی آگاه هستید که تاریخ انقضای بعضی چیزها رسیده و باید آنها را رها کنید ولی باید پذیرفت که پشت کردن به کسی یا چیزی که زمانی همه توجه شما را به خود جلب می کرد آسان نیست.

پیش بینی شغل شما: اگرچه نتیجه نهایی مشخص نیست ولی هرگز تلاش خود را متوقف نکنید. از آنجایی که برای نتایج کار هیچ تضمینی وجود ندارد، در حال حاضر تنها خود کاراست که اهمیت دارد.

 

مهر:یک تفریح خوب در انتظار شما است و فرصتی خواهید داشت تا به ذهن و جسمتان استراحت بدهید. بدین ترتیب خواهید توانست کار خود را با انگیزه و انرژی بیشتری از سر بگیرید.

پیش بینی روابط شما: داشتن یک دل پاک و مهربان و اخلاقی خوب و دوست داشتنی از خصوصیات شما است. به همین دلیل خیلی ها دوست دارند به شما نزدیک تر شوند. اما مراقب باشید هر کسی را به حریم خصوصی خود راه ندهید.

پیش بینی شغل شما: نگران بی ثباتی ای که در شرایط مالی و اقتصادیتان به وجود آمده نباشید چون با توجه به شرایط زندگی شما بروز چنین مشکلی طبیعی است و به مروز زمان حل خواهد شد.

 

آبان:زندگی را دوست داشته باشید و به دیگران عشق بورزید. اگر خودتان و زندگی خودتان را دوست داشته باشید، دیگران نیز شما را دوست خواهند داشت.

پیش بینی روابط شما: به فکر کسی هستید که متقابلاً به فکر شما است اما بنا به دلایلی سکوت را ترجیح داده است. اگر چیزی در شرایط کنونی شدنی نیست به آن اصرار نورزید.

پیش بینی شغل شما: موفقیت های کوچک در واقع مقدمه ای برای رسیدن به موفقیت های بزرگ هستند پس آنها را بی ارزش نشمارید. با در نظر گرفتن توانایی ها و دستاوردهای خود اعتماد به نفستان را بالا ببرید.

 

آذر:تا به حال از خود پرسیده اید که چرا بعضی افراد همیشه به دنبال بحث و جدل هستند؟ دلیل این مشاجرات هرچه که باشد، بهترین راه برای جلوگیری از آنها این است که از این افراد دوری و به آتش دعوا دامن نزنیم.

پیش بینی روابط شما: دستی یاری گر داشته باشید تا دیگران نیز در مواقع نیاز به کمک شما بشتابند. دوستان صمیمی خود را با صحبت های تند یا نسنجیده از خود نرنجانید و کینه ها را دور بریزید.

پیش بینی شغل شما: هدفی در زندگی دارید که همه فکر و ذکرتان شده و فقط می خواهید به آن برسید. این کار شدنی است پس حتی لحظه ای به هدف خود شک نکنید. توکل به خدا را فراموش نکنید.

 

دی:هرچند در کل پنهان کردن احساسات و عواطف قابل توصیه نیست، ولی در شرایط کنونی بد نیست اگر بعضی چیزهایی که در سرتان می گذرد را از دیگران پنهان کنید.

پیش بینی روابط شما: هرچند ممکن است دیگران راجع به شخص خاصی بدگویی کنند یا شایعه ای بر سر زبان ها بیفنتد، ولی این شایعات نباید مبنایی برای قضاوت یا تصمیم گیری شما باشند.

پیش بینی شغل شما: همه تلاش خود را می کنید و به نتیجه کار امیدوارید. راهی که انتخاب کرده اید آسان نیست ولی شما را به جایی که باید برساند خواهد رساند.

 

بهمن:اتفاق بزرگی در شرف وقوع است و امروز زمان خوبی است برای اینکه برنامه ریزی را شروع کنید چون ذهنی قوی و فعال دارید.

پیش بینی روابط شما: توقعاتی که دیگران از شما دارند آن طور که باید و شاید برآورده نمی شود. گاهی مسائلی که از نظر دیگران مهم هستند از نظر شما بی اهمیت هستند و همین امر باعث بروز اختلاف بین شما و آنها می شود.

پیش بینی شغل شما: آنچه از دست داده اید آنقدرها که فکر می کنید بزرگ و حیاتی نبوده و حالا که آن را از دست داده اید دنیا به پایان نرسیده است. موقعیت هایی در انتظار شما است که حتی فکرش را هم نمی کنید.

 

اسفند:احساساتتان بر شما تسلط پیدا کرده و قدرت تفکر منطقی را از شما گرفته اند. لحظه ای صبر کنید و موقعیت خود را ارزیابی کنید. خواهید دید که مشکل آنقدرها هم که فکر می کنید بزرگ و بغرنج نیست.

پیش بینی روابط شما: با کسانی دیدار داشته اید که از ته دل دوستتان دارند و به فکرتان هستند. آنها کارهایی را برای شما انجام می دهند که انتظارش را هم نداشته اید.

پیش بینی شغل شما: ناشکری نکنید. شما از نظر کاری در موقعیتی قرار دارید که احساس حسادت خیلی ها را برکمی انگیزد.هرچند خود شما گاهی قدر این موقعیت را نمی دانید.

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 720
  • کل نظرات : 16
  • افراد آنلاین : 130
  • تعداد اعضا : 100
  • آی پی امروز : 260
  • آی پی دیروز : 53
  • بازدید امروز : 403
  • باردید دیروز : 104
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 861
  • بازدید ماه : 861
  • بازدید سال : 23,295
  • بازدید کلی : 175,079